Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bravčové azu

piatok 7. decembra 2012

Bravčové azu

Dámy a páni, blížime sa do finále. Toto je posledný z kulinárskych výtvorov, ktorý som pripravovala pre Hell. Musela som celkom intenzívne používať mozgové závity, aby táto kreácia uzrela svetlo sveta. Pretože Hell neje hocijaké mäso, iba to "pekné". A tiež nie na akýkoľvek spôsob. Ale s bravčovým v podobe rezancov nemá problém. Napokon som vyhútala toto:

Deň vopred (respektíve dva, ako to bolo v mojom prípade), si dáme marinovať mäso.

Potrebujeme:




  • bravčové mäso (my rezne :D )
  • olivový olej
  • cesnak
  • kečup
  • sójovú omáčku
  • balzamico ocot
  • červená paprika
  • mleté čierne korenie, soľ
  • kari korenie
Všetky ingrediencie zmiešame spolu s bravčovým nakrájaným na rezance a necháme odležať aspoň tých 12 hodín. 


Potom na panvici opečieme, ale iba chvíľu, kým mäsko nie je stiahnuté. 


Potom ho podlejeme vodou.. 


.. a dusíme pod pokrievkou, hmm, čo ja viem, 25 minút. 


Vpravo vidíte hrniec, kde sa predvárajú zemiaky. Hell mala ako prílohu opekané, ja som si urobila zeleninový šalát :) Po 25 minútach dusenia pridáme sterilizovanú kukuricu a necháme dovariť. Hotovo, napchávame sa.


Posledné štyri fotky sú robené foťákom, ktorý nám láskavo požičal bratranec. Oproti môjmu mobilu asi trochu lepšie :D Akurát nebol čas, aby som všetko aranžovala.. Hlad bol veľký :D






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára