Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Palacinky s lesným ovocím

nedeľa 9. decembra 2012

Palacinky s lesným ovocím

Tieto palacinky, či lievance, volajte si ich ako chcete, ja v tom nevidím rozdiel, vznikli dnes ako náhrada obeda, ktorý som chcela pripraviť pôvodne. Zabudla som si rozmraziť mäso a násilnosti, ako napríklad vopchať ho do mikrovlnky, som na ňom páchať nechcela. Nakoniec z toho vznikla substitúcia, ktorú určite budem praktizovať častejšie :D

Inšpirovala som sa receptom od Lucie na lievance s mätou a čokoládou, akurát, že v mojom prevedení nie je žiadna mäta ba ani čokoláda. Ja mám vždy problém odhadnúť množstvá, aby cesto nebolo príliš husté či riedke a preto radšej brázdim po internete kvôli presnej gramáži. Ako astrofyzik potrebujem všetko exaktne! :D Takže hodnoty sú dodržané, avšak použila som špaldovú múku a servírovala s horúcim ovocím.

Čo potrebujeme je jasné zo spomínaného odkazu a tejto fotografie:


Z uvedeného množstva surovín som vyrobila 9 palaciniek. Servírovala som s ovocím, ktoré som pripravila jednoducho: mrazené lesné plody (v Lidli mali akciu, musela som si kúpiť :D) v malej rajnici zalejeme trochou vodu a podľa nálady môžeme osladiť -- dala som lyžicu medu, viac menej kvôli zahusteniu, pretože som to s tou vodou neodhadla a necháme chvíľu variť. 



Vystačí to na dve porcie (mne určite :D), ktoré zasýtia minimálne do olovrantu :)



Odporúčam, palacinky boli šťavnaté a zmes malín, čučoriedok, ríbezlí a černíc im dodala príjemne kyslú chuť. Určite by sa k tomu hodila ešte lyžica jogurtu alebo tvarohu, ale už aj bez toho to pre mňa bola drevorubačská porcia :D Dobrú chuť!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára