Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bravčové na hríboch a hrášku

piatok 14. decembra 2012

Bravčové na hríboch a hrášku

Konečne sa mi podarilo spáchať po asi dvoch týždňoch to, čo ja nazývam normálny obed. Čiže bolo mäsoooo :D Konkrétne bravčové, ako som už avizovala v nadpise. Pár dní som špekulovala nad tým, čo z neho vykúzliť, dokonca som ho jeden večer mala už aj vyložené v chladničke, že na druhý deň padne za obeť, ale nejak z toho vzišlo. Nuž, tak sa postupne vykryštalizoval tento recept:

Potrebujeme


  • olej
  • hríbiky -- mala som zavárané kuriatka a sušené dubáky
  • hrášok
  • mrkva
  • sójová omáčka
  • kečup
  • soľ, mleté čierne korenie
  • červená paprika
  • a samozrejme mäso
Bravčové nakrájame na plátky, naklepeme, osolíme, okoreníme, posypeme červenou paprikou a dáme do hrnca s olejom. 


Najprv ho orestujeme, aby chytilo farbu (môžeme na oleji najprv osmahnúť cibuľu a tak pridať mäso, lenže ja som nemala)..


.. a potom zalejeme vodou tak, aby bolo viac - menej zakryté. Prihodíme k nemu hríbiky a dusíme pod pokrievkou na menšom ohni. 



Medzitým si nakrájame na kolieska mrkvu, ja som dala dve menšie, a pridáme do hrnca. Môžeme dochutiť sójovou omáčkou ako ja, pretože sa mi to zdalo akési málo farebné :D


Dusíme, čo ja viem, približne pol hodinu, kým sa väčšina vody nevyparí a potom pridáme hrášok.


Necháme pod pokrievkou ešte desať minút, možno viac, možno menej, záleží od mäsa a hrúbky plátkov. Ak ste to prehnali s vodou, alebo máte radi hustejšie omáčky, môžete pridať kečup (dala som asi za lyžicu). A tramtadadááá, seriózny obed je na svete. Teda, bol by serióznejší, keby ste si k nemu vyrobili aj nejakú prílohu, ale ja mäso jem zásadne bez nej :D Dobrú chuť!



Hell, keďže k príprave tohto pokrmu bolo nutné mať k dispozícii jediný horák a jeden hrniec, povedala by som, že je to ako stvorené pre dvojplatničku :D Hríby vynechať, dať viac mrkvy a oblizovať sa až za ušami :P







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára