Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Mrkvová polievka

streda 5. decembra 2012

Mrkvová polievka

Toto je ďalší výtvor, ktorý som pripravovala v rámci návštevy pre Hell. Polievočka vždy dobre padne v takomto nanič počasí a vitamíny sa určite zídu. Vôbec som netušila ako to asi môže chutiť a bol to tak trochu risk.. ale zjedla sa, prežili sme, takže ju posúvam ďalej aby ste vyskúšali aj vy.

Inšpiráciu mám od Dory, ale, samozrejme, to by som nebola ja, keby to bolo celé v pôvodnom znení.

Takže na moju upravenú verziu budeme potrebovať:


  • 4 veľké mrkvy
  • trochu masla
  • soľ
  • mleté čierne korenie
  • tymián
  • pomarančovú šťavu
Na obrázku vidíte malú ampulku -- to je pomarančová aróma, ktorú som musela použiť namiesto pomarančovej šťavy, pretože niekto nemenovaný (ja) neodolal a zožral ho celý. 

Mrkvu nakrájame na kolieska a asi 10 minút opekáme na masle. Stále miešame!



Potom by sme mali mrkvu zaliať vývarom.. tudle nudle, dávala som vriacu vodu s vegetou :D Pridáme pomarančovú arómu, korenie, soľ a tymián a varíme ešte asi 20 minút. 


Po uplynutí tejto doby vytiahneme ponorný mixér a všetko rozfranforcujeme na kašu. Ale s citom, predsa len, tá polievka vám nič neurobila :).


Necháme ešte chvíľku prebublať a podávame. Najlepšie s opečenými kockami chleba alebo čímkoľvek, čo vám bude chrumkať pod zubami :) Ja som dala slnečnicové a tekvicové jadierka. 



Hell skonštatovala, že jej to pripomína segedínsky guláš. Neviem, segedín nemám rada a nejem ho už tak dlhú dobu, že ani neviem ako vlastne chutí :D Ale polievka bola chutná, na druhý deň by som povedala dokonca ešte lepšia. Tymián mi najskôr vadil, ale potom ho už nebolo tak cítiť a pomarančová aróma tomu dodala príjemnú, takmer sviatočnú vôňu. 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára