Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Panenka Mária, bravčové

nedeľa 30. decembra 2012

Panenka Mária, bravčové

Tento obedík som zhotovovala presne pred týždňom na nedeľný obed (bože, to nám to ale letí), kedy sme boli s Hell výnimočne odkázané samy na seba a bolo treba pripraviť niečo, čo sa skonzumuje hneď v ten istý deň, aby nám na Štedrý deň neostali zvyšky :D

Večer predtým mamka dala marinovať kúsky bravčovej panenky do oleja a zmesi korenia. Potom je postup už jednoduchý (ako inak, ja sa zložitým veciam zatiaľ nejak vyhýbam).

Na kvapke oleja necháme kúsky mäsa zatiahnuť,


potom ho podlejeme vodou, nech sa dusí, aby bolo mäkké a šťavnaté.


Najlepšie je zakryť ho pokrievkou, aby sa dusilo a šťavilo a trápilo, ale keďže na túto rajnicu žiadna nie je, zakryla som plechom :D


Chvíľu pred dokončením, aby sme mali aj nejakú tú omáčku, zahustíme výpek kečupom a prihodíme zvyšok kukurice, ktorá zostala z predchádzajúceho dňa (už ani neviem z čoho :D).


Necháme ešte pár minút povariť a schluss, môžeme podávať. Sestre dajte aj sacharidovú prílohu, sebe šalát a dobrú chuť :)



Bála som sa, že mäso bude suché ako podošva, čo sa mi často pritrafí, preto som ho chcela urobiť aspoň s náznakom omáčky, ale keďže som sa rozhodla panenku dusiť, bolo to v pohode a vydarila sa k všeobecnej spokojnosti, čo som nesmierne rada. Možno raz zo mňa niečo bude :D




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára