Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Večerné rozjímanie

sobota 15. decembra 2012

Večerné rozjímanie

Premýšľala som nad tým, či sa s vami podeliť o pár inšpirácií, čo si dať pod zub na večeru alebo nie. Nakoniec som dospela k rozhodnutiu, že keďže tu už mám raňajkovú sekciu, večere nie sú predsa od macochy a tak tento príspevok uzrel svetlo sveta.

Nečakajte nič výnimočné a "koulervoucí" (ako hovorieva môj spolužiak), skôr to berte len ako ukážku, ako sa stravuje vzorka vysokoškolskej obce. Nepatrím medzi hambáčožrútov, takže tu bude prevládať najmä zelená farba.

Ale poďme už k veci. Nasledujúce snímky nepotrebujú veľa komentárov, takže iba stručne:

šalát polníček, uhorka, cherry paradajky, kúsky goudy a camembertu

polníček, kozí syr, paradajka, čierne olivy


uhorka s vajíčkom na tvrdo, kozím syrom a cherry paradajkami, plus vzorka domáceho pečiva

taliansky šalát, camembert, paradajky, sterilizovaná kukurica

taliansky šalát, bazalková parenica z vianočných trhov, paradajka

znova taliansky šalát, Schwarzwaldská šunka, camembert, paradajky

taliansky šalát, sušené paradajky v oleji, uhorka, Schwarzswaldská šunka

taliansky šalát, mozzarella, paradajka čerstvá a sušené paradajky v oleji
a záblesk náhlej inšpirácie: pecorino romano a camembert "grilovaný" v toastovači :D Syry som vložila do alobalu, starostlivo uzavrela, aby ani kúsok nevytiekol a nechala tam pár minút. Naozaj lahôdka :)
Fotky vyzerajú ako cez kopirák, ale na moju dušu, fakt je každé to jedlo niečím iné :D Na záver ešte poznámka: šaláty väčšinou ochucujem olivovým olejom a balsamico octom, niekedy pridávam talianske bylinky. Keď mám pocit, že večera bola poslabšia, dám si ako bonus za hrsť orieškov. Takže dúfam, že už viete čo si dnes dáte na večeru. Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára