Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Buddha Bowls 2 v 1: omeletové slimáky a šampiňónovo-repový šalát

štvrtok 10. marca 2016

Buddha Bowls 2 v 1: omeletové slimáky a šampiňónovo-repový šalát

Dajte mi pár faciek, zaveste ma za uši do prievanu -- áno, to všetko si zaslúžim, pretože na vás vôbec nemám čas a príšerne to tu zanedbávam. Na moju obhajobu, fakt mám toho v práci nad hlavu. Na druhej strane, kecy, výhovorky, pomyslíte si, keby som skutočne chcela, pár minút na blog by som si určite našla. Beriem, súhlasím a ospravedlňujem sa. Snáď vám pocit krivdy vynahradia aspoň tieto dva jednoduché, takmer nezaujímavé, ale pre mňa netradičnejšie ladené zeleninové misky. V zbierke ich mám neúrekom, lenže tie zrejme uvidíte až niekedy v sumárnom príspvku bleskoviek z kuchyne, pretože sa neoplatí zahlcovať internet niečím tak primitívnym.

Buddha bowl #1:
  • 2 vajcia
  • 50 g údeného eidamu
  • trochu masla
  • bylinkovú soľ, mleté čierne korenie, mletú červenú papriku podľa chuti
  • 1/2 vrecka ružičkového kelu
  • 2 veľké mrkvy
Vajcia spolu s nastrúhaným syrom rozšľaháme v miske, ochutíme a na rozhrúčenom masle z jednej strany opečieme. Pomocou taniera omeletu obrátime a dopekáme aj z druhej strany. Hotovú preložíme na tanier, zvinieme do rolády a nakrájame na slimáky. Vo výpeku z vajec podusíme v troche vody mrkvu nakrájanú na kolieska, kel zbavený stopiek a prepolený, ochutený paprikou, kým zelenina nie je na skus. Vodu necháme vypariť, aby sa zelenina opiekla a osmahla. Vybavené, preložíme do prenosnej krabičky a doplníme omeletou.




Buddha bowl #2:
  • 2 malé červené repy
  • 3 - 4 veľké ružičky karfiolu
  • 1 cibuľu
  • plátok masla
  • 1 konzervu baby šampiňónov
  • šťavu z 1/2 citróna
  • 1 strúčik cesnaku
  • trochu čili omáčky
Na rozohiatom masle speníme cibuľu, ochutíme soľou a pridáme ošúpanú cvikľu pokrájané na malé kocky. Orestujeme ju, pokropíme citrónovou šťavou a do panvice pridáme šampiňóny a rozobratý karfiol. Ochutíme cesnakom a čili omáčkou. Tralalaláááá, prenesieme do misky a berieme do práce/školy/na túru/kina/kamkoľvek vám napadne..




A možno je to všetko úplne inak a vám je úplne u ri- ehm, máte úplne v paži, že sa tu nič nedeje, pretože sem zavítate raz za uhorský rok. Ale aj v takom prípade som rada za každé kliknutie a ešte radšej, ak mi náhodou zanecháte komentár. Akýkoľvek. Aj negatívny - veď čo iné by ma malo posunúť ďalej?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára