Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Cuketový koláč so šampiňónmi a sušenými paradajkami

nedeľa 27. marca 2016

Cuketový koláč so šampiňónmi a sušenými paradajkami

Pre vás tento recept asi nebude žiadna novinka, rôznych variácií na cuketové koláče, quiche, nákypy alebo čo ja viem ako inak by ste to ešte mohli nazvať, je plný internet, avšak, ja som doteraz patrila medzi hŕstku tých, ktorí boli mimo. Lenže na balkóne na mňa čakala jedna cuketa volajúca po patričnej pozornosti. Pôvodne chcela skončiť na rezance s nejakou výnimočnou omáčkou, napokon sme ale spolu hodili reč a zmenili jej budúci osud. Čo ja viem prečo? Nepýtajte sa. Bol to náhly popud inšpirácie. Radšej čítajte recept:
  • 1 cuketu
  • 1 vajce
  • 50 g (údeného) eidamu
  • bylinkovú soľ podľa chuti
  • 1/2 konzervy baby šampiňónov
  • 4-5 sušených paradajok
Cuketu nahrubo nastrúhame a zabalíme do gázy. Vyžmýkame z nej tekutinu, čo najviac ako to len bude možné. Preložíme ju do veľkej misy, pridáme vajce, nastrúhaný syr a ochutíme soľou (opatrne, syr aj paradajky sú slané!). Poriadne premiešame a dodáme sterilizované šampiňóny a sušené paradajky nasekané nadrobno. Prepracovanú zmes vlejeme do malej tortovej formy vystlanej papierom na pečenie a povrch zarovnáme. Vložíme do vyhriatej rúry a pri 180 °C pečieme 15-20 minút, kým koláč nie je zlatistý.





Trochu voľna robí hotové zázraky, ak zajtra nebudú padať fúriky, môžete sa tešiť na ďalšie recepty. Dnes som dokonca stihla podniknúť aj dlhšiu prechádzku, človek je hneď plný elánu, keď tak nádherne svieti slnko. Potom ani nevadí, že spíme o hodinu menej, všakže? Ozaj, ako ste prežili posun času? Vplýva to na vás nejako výrazne, alebo máte, expresívne vyjadrené, v paži?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára