Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Vajcia na tvrdo v krémovej kari omáčke

piatok 18. marca 2016

Vajcia na tvrdo v krémovej kari omáčke

Mám pre vás tak výborný recept, ale k nemu tak otrasné fotky! Kvôli nim som každých päť minút menila rozhodnutie, či príspevok publikovať, alebo nie. Nakoniec ho vidíte, pretože som nemohla žiť s pocitom, že by ste oň boli ukrátení a nemali nemali možnosť posúdiť aký je na vlastnej koži. Jasné, nevypadá to vábne, v mojom podaní už vôbec nie, lenže existujú profesionáli, ktorí by aj lajno na lúke vedeli vyfotiť tak, aby dobre vypadalo. Preto keď som videla vkusne servírované tieto netradičné vajcia v hustej kari omáčke, mala som hneď o položku v zozname "Rozhodne vyskúšať" viac. Jediná vec, ktorá tomu chýbala k absolútnej dokonalosti bol akýkoľvek druh zeleniny - lebo bez toho sa mi to neráta. Pridala som mrkvu a malé nemehlo v mojom vnútri bolo uchlácholené k spokojnosti.
  • 2 vajcia uvarené natvrdo
  • 1 malá konzerva paradajkového pretlaku
  • 200 g smotany 30%
  • 1 cibuľu
  • 2 malé strúčiky cesnaku
  • 1 ČL mletej papriky
  • 1/2 ČL mletého čierneho korenia
  • 1 ČL sušeného oregana
  • soľ podľa potreby
  • trochu masla
  • 2 veľké mrkvy
Vajcia uvaríme natvrdo a medzitým sa venujeme panvici. Cibuľu nasekáme nadrobno a na masle ju speníme do sklovita. Pridáme mrkvu nakrájanú na šikmé kolieska a posekaný cesnak, ktoré orestujeme do zlatista. Ochutíme paprikou, korením, oreganom, soľou a podlejeme vodou. Hneď vmiešame koncentrovaný pretlak a dobre rozmiešame. Na menšom plameni dusíme pár minút, aby mrkva zmäkla. Uvarené vajcia ošúpeme a pozdĺžne prepolíme. Do panvice vlejeme smotanu a poriadne premiešame. Dve tri minútky varíme, kým omáčka jemne nezhustne a potom opatrne vložíme dnu vajcia. Necháme ich trochu prebublať v omáčke a hotovo, zložíme zo šporáka. 
*Naozaj do omáčky nejde to žlté práškové kari. Nezabudla som naň, v recepte jednoducho nebolo.




Prosím, povzneste sa nad príšernú prezentáciu tohto lahodného jedla a dajte mu príležitosť naplno ohúriť vaše chuťové bunky. Pretože to naozaj dokáže. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára