Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bentó week #3: Rýchly tuniakový šalát

piatok 24. októbra 2014

Bentó week #3: Rýchly tuniakový šalát

Včera som prišla z práce o čosi neskôr ako obyčajne a tak na zdĺhavé vyváranie (myslím zdĺhavejšie ako je u mňa bežné) nebolo ani pomyslenia. Preto som si na dnešný, posledný deň pripravila rýchly šalát vo forme čo kuchyňa dala. Rozmýšľala som, či vôbec niečo tak primitívne zverejniť, ale viete čo, niekedy sa práve takéto jednoduché recepty zídu a ľuďom, ktorí naozaj nemajú času nazvyš môžu byť nápomocné. Nuž, a čo teda kuchyňa dala?
  • mrazenú zeleninovú zmes (z Lidlu, už som vám ju ospevovala)
  • pol konzervy tuniaka vo vlastnej šťave
  • 2 sušené paradajky
  • poriadnu hrsť slanej zmesi orieškov a čiernych olív (takisto Lidl)




Na oleji zo sušených paradajok v panvici prehrejeme zeleninovú zmes, vmiešame do nej tuniaka, pridáme nakrájané sušené paradajky a hotovo, obed je na svete. Ako chrumkavú bodku na záver prihodíme hrsť orieškovo olivového mixu a šup s tým do krabičky. No je niečo jednoduchšie?  




Dočkali sme sa, je tu víkend! Čo plánujete? Leňošiť? Učiť sa? Športovať?

2 komentáre:

  1. s mrazenou zeleninou som ešte tuniaka takto zmiešať neskúšala, takže keď sa budem ponáhľať tak isto vyskúšam :) ako píšeš, niekedy na zdĺhavé varenie nie je čas a ani nálada a najmä nie ked je človek hladný a najradšej by zjedol snáď ešte aj členov rodiny :D čo sa víkendu týka, tak učenie, učenie a učenie :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj, je to naozaj rýchlo hotové a ako píšeš, okamžite si naplníš bruško :)
      Ach, učenie, to teda nezávidím.. aj mňa to čoskoro čaká :(

      Odstrániť