Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Fazuľovo-cícerový šalát s avokádom a sušenými paradajkami

sobota 18. októbra 2014

Fazuľovo-cícerový šalát s avokádom a sušenými paradajkami

Vymýšľať názvy niektorým šalátom je pre mňa priam sizyfovská úloha. Vopred nikdy neviem, čo v ňom skončí, väčšinou ho tvorím tak, že sa snažím spotrebovať suroviny, ktoré mi ukazujú výstražné znamenia čo sa týka dátumu spotreby. Určite to poznáte. V angličtine je na to výstižný pojem leftover salad, no v slovenčine to už tak pekne neznie, veď uznajte, kto už by sa nadšene pchal šalátom zo zvyškov? Pritom v skutočnosti môže ísť o vynikajúce jedlo! Ako v tomto prípade. Takže keď sa konečne avokádo dostalo v dozrievaní do štádia super krémové ako ho mám rada, prišiel čas na komponovanie.

Čo potrebujeme?
  • (čo ja viem) asi 1/3 plechovky mixu fazule a cíceru (vybrala som z mrazničky, haha)
  • avokádo
  • trocha ľadového šalátu
  • hrsť čiernych olív
  • 4 sušené paradajky v oleji + 1 ČL tohto oleja
  • bylinkovú soľ
Ľadový šalát umyjeme a nakrájame na drobnejšie útvary (štvorce, pruhy, obdĺžniky, trojuholníky, pre mňa za mňa i hviezdičky, ak na to máte nervy..). Fazuľu a cícer opláchneme z nálevu (možno to pomôže k lepšej stráviteľnosti strukovín) a pridáme do misy. Olivy, paradajky i avokádo nakrájame na drobnejšie kusy a pokvapkáme ešte trochou oleja z paradajok. Ochutíme bylinkovou soľou, dobre premiešame a hurá, je čas sa nafutrovať!




Jéééj, dnes nám dokonca trochu vyšlo slniečko. Samozrejme, keď som sa vybrala von, zatiahlo sa, ale to ma už nerozhádže, zvykla som si..
Ako to vypadá u vás?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára