Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Trúbkovzdorné cesnakové pečené kuracie štvrte

štvrtok 13. novembra 2014

Trúbkovzdorné cesnakové pečené kuracie štvrte

Ozývam sa znovu po chvíľkovej odmlke, bola som totiž doma, preto mi odpadla starosť zabezpečovať obsah môjho žalúdka vlastnoručne. Avšak, jednému kulinárskemu počinu som sa nevyhla a pripravila som kura.

Prečo trúbkovzdorné? Pretože je to tak jednoduché, že ich zvládne upiecť naozaj každá trúbka! Dokonca aj moja sestra (prepáč, Hell, bolo to odo mňa kruté) a každý priemerný mäsožravý vysokoškolák. Uvidíte, je to fakt malina. Ak chcete vedieť ako postupovať, čítajte ďalej!

Prichystáme si:
  • kuracie štvrte
  • pár plátkov masla
  • soľ, mleté čierne korenie, mletú sladkú papriku, vegetu
  • oregano a trochu garam masaly
  • veľkú cibuľu
  • 2 veľké strúčiky cesnaku
  • trochu olivového oleja
Štvrte umyjeme a vložíme do pekáča. Osolíme ich, posypeme všetkými koreninami a obložíme plátkami masla. Cibuľu pokrájame na polmesiačiky, cesnak pretlačíme a oboje rozhodíme na mäso. Pekáč vložíme do rozohriatej rúry a pečieme chvíľu pri 200°, len aby sa spustilo maslo. Potom štvrte pokropíme olejom a podlejeme vodou, tak aby boli ponorené asi do polovice. Pečieme ďalej pri 180° takú hodinu. Medzitým aspoň dvakrát na ne hodíme očkom a polejeme výpekom. Niekoľko minút pred koncom však už nepolievame, aby sa opiekla na vrchu chrumkavá kôrka. Nuž, a máme hotovo! Vravela som, jednoduché!


Ja som ako prílohu mala dusenú zeleninku v zložení: mrkva, brokolica, karfiol a kaleráb.




Tak čo, už viete, čo budete zajtra variť?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára