Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (23)

sobota 1. novembra 2014

Bleskovky z kuchyne (23)

Prvý novembrový deň som si pre vás nachystala opäť jedno vydanie zo série Bleskoviek, ktoré tu už dlhšie nebolo. Možno trochu chudobnejšie, ako obvykle, nenazbieralo sa mi až toľko zaujímavých fotiek, ktoré by boli hodné uverejnenia. Jednak to bude tým, že sa pchám v podstate stále tým istým, v druhom rade tým, že so zmenou času sa budú stále zhoršovať svetelné podmienky a po tretie, som lemra lemravá! Každopádne, na svoje vlastné prekvapenie musím konštatovať, že sa mi konečne podarilo dohnať niekoľko mesačný sklz a posledné obrázky budú prudko aktuálne, zo začiatku tohto týždňa! Trikrát sláva a päť dní sa radujte!


Nesmú chýbať nejaké tie knižné tipy.



A samozrejme raňajkové kreácie..



Prvýkrát som vyskúšala konečne aj granátové jablko (ďakujem, mami) a ako inak, pri morení sa s jadierkami som zasvinila celú kuchyňu..


Bleskovky by sa mi nerátali bez povinného doplnenia omega-3 mastných kyselín vo forme ryby:



A tu je niekoľko fantastických jedál vytvorených mojou šikovnou maminou..




No a na záver Back to Brno kuchtenie:



Víkend v plnej paráde, čo máte v úmysle, ako ho strávite?

2 komentáre: