Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Hubovo -- syrová omáčka

pondelok 14. januára 2013

Hubovo -- syrová omáčka

Mám toho akurát plné zuby, to učenie mi už lezie na mozog. Neviem poriadne aký je deň, či je ráno alebo večer (a podľa svetla vonka to tiež práve neviete celkom odhadnúť), stoličku od zadku mi už budú musieť chirurgicky odstrániť a to nehovorím o tom, aké šialené mám výkyvy nálad. Už aby bolo po skúškovom. (A to okrem galaxií ma ešte čaká štatistická fyzika, neviem načo som si to nechávala naposledy.. Teda viem, kvôli príkladom..) Ani variť sa mi nechce :( Noo, možno by aj chcelo, ale potom by som mala výčitky, že som sa namiesto státia nad sporákom mohla doučiť ešte toto a hento a tak podobne (ono to na skúške v konečnom dôsledku aj tak bude jedno. Spýtajú sa ma na niečo, čo s daným predmetom určite nemá nič spoločné a týždeň snahy bude v prdeli. Život je proste sviňa.)

V takomto rozpoložení sa mi nechcelo nič vymýšľať, preto dnes padla voľba na cestoviny. Mala som chuť na hríbiky a tak vzniklo toto:

Zoženieme si: 50 g cestovín, šplech mlieka, ľubovoľné množstvo akéhokoľvek syra (niva), sušené dubáky, na dochutenie nejaké korenie (mlynček dubáky s bylinkami)


Cestoviny uvaríme klasicky, sušené hríby zalejeme vriacou vodou a dáme na kúsku masla rozpustiť syr. 


Aby sa neprilepil k hrncu, po malej chvíli prilejeme mlieko. Množstvo podľa vlastného uváženia.


Keď bude syr viac menej roztopený, pridáme k nemu hríby, z ktorých sme zliali vodu. 


Omáčku necháme variť, kým nezhustne do podoby, ktorá vám vyhovuje. Prípadne možno zahustiť múkou, ale myslím si, že to nebude nutné (iba keby ste to s mliekom naozaj prehnali). Bez múky to bude aj  "zdravšie". Omáčku dochutíme bylinkami/korením, hlavne si dajte pozor, aby ste ju nepresolili, väčšina syrov je slaných dosť. 




Pre Hell to asi ideálny obed nebude (kvôli hríbom), ale vy ostatní si možno pochutíte. Takže bon appetit!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára