Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Maškrtíme proti stresu

nedeľa 20. januára 2013

Maškrtíme proti stresu

Ďalšie litánie nie sú potrebné. Keď mám nervy, potrebujem ich zajesť niečím sladkým. Potom to však okamžite oľutujem, pretože ak to takto pôjde dlhodobo, budú ma musieť tlačiť na fúriku. Preto aj maškrtiť treba rafinovane, teda zdravo. A keď sa to už celkom nepodarí, tak aspoň s mierou.

Takže vysokoškoláci pred skúškami (a stredoškoláci pred krúžkovaním polročných známok), tu je pár inšpirácií:

Kakaový sirup (zdroj Beautygloss)
Nedávala som vanilkový extrakt ani štipku soli, ale trochu viac medu, pretože som mala holandské kakao, ktoré je neskutočne horké a tri tabuľky čokolády pre chuť :D (a riadnu lyžicu škorice).

Takže môj sirup je hustý ako pomazánka :D



Do týchto chvíľ som vyskúšala dve variácie: jogurt, zmes orechov a hrozienka



Pol vaničky tvarohu, pol banánu a vlašské orechy:



Ďalšie tipy určite praktizujete aj sami a sú vhodné nielen ako olovrant, dezert či desiata, ale pokojne aj ako raňajky.


Celozrnné pečivo, arašidové maslo, kolieska banánu, poliate medom.

Pol vaničky tvarohu, nastrúhané jablko, lyžica škorice, zmes sušeného ovocia  {príklady zo štatistiky -- nepovinné}





Kukuričné plátky, arašidové maslo, kolieska banánu, pistácie

Tvaroh, kivi, škorica, mandle

A posledná, prudko umelecká :D Grécky jogurt, banán, zmes orechov a zmes sušeného ovocia. Nič výnimočné, ale takto to mám najradšej :)


Dúfam, že som vám nenarobila príliš veľké chute :D Ale ak náhodou áno, pokojne si zamaškrťte, ako som už nedávno povedala, niekedy si dopriať treba ;)

{ Pevne verím, že už čoskoro sem pribudne nejaký plnohodnotnejší príspevok, zatiaľ sa, bohužiaľ, budete musieť uspokojiť s týmto..}




1 komentár: