Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Od každého trošku

utorok 22. januára 2013

Od každého trošku

Kopia sa mi v zložke fotky večerí, obedov a olovrantov, na ktorých fičím počas skúškového, tak som sa rozhodla ich sem vyvesiť, aby ste sa mohli inšpirovať, keby ste už naozaj nevedeli čo do žalúdka.

Ale pokrmov podobného rázu na chvíľu bude dosť, dnešným dňom mi skončilo skúškové (dobre, ešte jedna úloha do programovania..), takže môžem začať zase seriózne variť a piecť!! Hneď zajtra sa do toho pustím, takže slávnostne ukončujem semester nasledujúcimi fotkami:


Balkánsky syr, cherry paradajky, uhorka, provensálske bylinky, tekvicové jadierka

Jogurt, nastrúhané jablko, škorica, polka banánu, hrozienka, nejaké orechy

Odrezky z lístkového cesta posypané slnečnicovými jadierkami (pozostatok z pečenia ešte niekedy zo septembra :D), cherry, syrová omáčka -- trochu nivy, termizovaného a čerstvého syra rozpustíme v mlieku, dochutíme bylinkami


No a dnes som zase bola vybrakovať Lidl. Okrem skvelého jogurtu (Pilos 400 g vesnický -- naozaj hustý), som kúpila tento zrejúci syr a moravské údené, ktoré obsahuje 96% mäsa!!
Celozrnné pečivo "natreté" avokádom s plátkom vyššie uvedenej šunky a kúskami husára, plus uhorka a paradajka, zvyšok čerstvého syra


Spomínaný jogurt, mango (tiež z Lidlu, mali v akcii za 6.90 :D), škorica, mandle, zmes sušeného ovocia

Na túto chvíľu sa teším celý január, konečne teda padla a začínajú mi prázdniny (skoro :D). Dúfam, že vy si tiež trochu oddýchnete od učenia a načerpáte nové sily. Aby som sa za ten čas nenudila, idem skúsiť zase začať cvičiť, takže držte palce ;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára