Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Pikantné bravčové kúsky na dubákoch

sobota 18. mája 2013

Pikantné bravčové kúsky na dubákoch

Pôvodne som dnes vôbec nemala v pláne robiť mäso, pretože by som sa mala venovať dôležitejším veciam ako je obsluha šporáka (ehm.. napríklad angličtine, fyzike hviezdnych atmosfér.. a podobne), ale tradícia by sa mala zachovať. Takže, tento víkend bez môjho drahého, ale mäso predsa len bolo.

A to v takejto podobe:

  • bravčové mäso (napríklad karé) (množstvo prispôsobte počtu stravníkov, ja to mám na dva obedy)
  • hrsť sušených dubákov
  • lyžica (arašidového) oleja
  • (červená) cibuľa
  • chilli omáčka
  • korenie dubákové bylinky
Cibuľu nakrájanú nadrobno orestujeme na oleji a pridáme k nej na kocky nakrájané bravčové. 


Opečieme ho zo všetkých strán, prisypeme bylinky a chilli omáčku. Opekáme ešte pár minút. Medzitým si vriacou vodou zalejeme sušené dubáky. Vodu potom zlejeme a prihodíme ich k mäsu. Panvicu zakryjeme pokrievkou a dusíme zhruba 20 minút, kým nie je mäkké. 


A to je všetko, celkom rýchlovka. Dajte si pozor, aby ste to s tým chilli neprehnali (ako ja :D), býva to zradné (fakt, viem o čom hovorím). Podávame ideálne so zeleninou, prípadne zemiakmi, ryžou, pochúťkovou smotanou.. U mňa to vyhrala mrkva a uhorka. Na záver som ešte posypala sezamom. Dobrú chuť ;)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára