Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (13)

štvrtok 7. novembra 2013

Bleskovky z kuchyne (13)

Viete čo tu už dávno nebolo? Veru tak. Bleskovky! A že sa mi ich nakopilo požehnane.. Dokonca to stále nie je všetko, posledná fotka je tuším niekedy z konca septembra. A čo dnes máme? November! Ja som hovorila, že tu s dobrotami od leta budem strašiť ešte v zime Ale nemohla som vás o ne ochudobniť. 

Dnes síce bez sprievodného obkecu, ale popisky sú na fotkách.. a je ich MEGA veľa, niektoré dokonca celkom estetické ☺. Tak si ich vychutnajte, pretože tým ďalším to už asi nehrozí. V prítomnosti spolubývajúcej sa mi s aranžovaním príliš nechce hrať a Mr. Olympus zo seba nedokáže za nepriaznivého počasia a skorých ranných hodín vyprodukovať kvalitu, s ktorou by som bola stopercentne spokojná.. Nuž, všetko nemôže byť dokonalé ☺. 








Mamka varí..

Raňajky na brigáde u tety












Niekedy mám stavy kreativity..




Toto je najväčšia mňamka pod slnkom



Mamka opäť rozmaznáva..












Tak a to je všetko priatelia, pekný štvrtkový večer! 

8 komentárov:

  1. páni, to máš teda pravdu že je ich mega vela :D dneska si tomu ale dala :D ale samozrejme všetko samé dobroty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som potrebovala pretriediť zložku v počítači :D
      Pre mňa sú to naozaj dobroty, a hoci je to stále skoro to isté dookola, neviem sa ich nasýtiť :D

      Odstrániť
  2. Fakt nádhera. Moc se mi líbí ta pestrost tvých jídel. Taky bych to tak chtěla mít, ale zatím se mi moc nedaří. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :)
      No mne práve príde, že jem stále to isté :D A ako to, že nedarí? Veď ty pridávaš samé zaujímavé recepty..

      Odstrániť
  3. Všechno to vypadá úplně nádherně :))) Taky mi přijde, že to máš pestré... Já jím každý den skoro do puntíku to samé :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Snažím sa to obmieňať v rámci možností, aby som sa na jedlo stále tešila :D

      Odstrániť
  4. Banán + jogurt + cereálie = nejlepší kombinace na světě!

    OdpovedaťOdstrániť