Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Šalát s ružičkovým kelom a paradajkovým pestom

sobota 2. novembra 2013

Šalát s ružičkovým kelom a paradajkovým pestom

Z minulého týždňa vám dlžím ešte jeden krabičkový obed, ktorý som so sebou ťahala do školy. Opäť v ňom bude figurovať ružičkový kel, ktorému som prišla na chuť. A to stále nekončíme! V chladničke sa pár kusov tejto výbornej zeleniny ešte nájde, takže čoskoro čakajte ďalší príspevok.

Teraz ale k samotnému šalátu. Na 1 porciu potrebujeme:

  • niekoľko ružičiek kelu (7-10 ks)
  • pár plátkov šunky, slaniny či salámu
  • asi 50 g eidamu
  • 1 ČL paradajkového pesta (u mňa Pesto Rosso z Lidlu)
  • slnečnicové semienka
Kel uvaríme v osolenej vode na skus (asi 5 minút). Prekrojíme na štvrtiny (či polovice, to už nechám na vás) a zmiešame spolu s ostatnými ingredienciami. Napríklad kúskami šunky, anglickej slaninky.. Ja som použila trochu opekanej bravčovej panenky. V zástupe bielkovín nemôže chýbať na kocky nakrájaný syr, trebárs eidam, ale hodil by sa aj balkánsky či syr s modrou plesňou. Namiesto zálievky som ako dresing zvolila paradajkové pesto a na záver už len posypala slnečnicovými semienkami. Všetko dobre premiešame a hotovo, obed na cestu je pripravený!



2 komentáre:

  1. Ten vyzerá výborne. V poslednej dobe aj ja nejak koketujem s ružičkovým kelom...X3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) To je dobre, teraz treba jesť veľa zeleniny, aby bacily nemali najmenšiu šancu ;)

      Odstrániť