Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Fazuľové struky v Schwarzwaldskej šunke

piatok 26. júla 2013

Fazuľové struky v Schwarzwaldskej šunke

Dnes som si pripadala ako v nejakej nóbl reštaurácii. Spôsobil to obed, ktorým by som sa vám chcela pochváliť. Pritom ide znovu o jedno jednoduché a primitívne jedlo, ale strašne dobre vypadá a kombinácia chutí je podľa mňa úplne dokonalá a vyvážená.

Tento týždeň mi z domu opäť prišiel balíček prvej pomoci, rozumej: mamka mi poslala cestovnú tašku vrchovate naplnenú jedlom. Okrem iného obsahovala aj časť zo starkinej záhrady, napríklad aj mladé fazuľové struky, ktoré som sa rozhodla spracovať nasledovne:

Hrsť strukov očistíme, odkrojíme oba konce a snažíme sa vyťahať z nich fúzy ako sa tomu u nás nadáva :D Na kvapke olivového (či hocijakého iného) oleja osmahneme fazuľku, aby chytila trochu farby, posypeme mletým čiernym korením a potom podlejeme vodou, nech sa dusí až kým nie je mäkká.

Struky vyberieme, položíme na plátky Schwarzwaldskej šunky (mne to vyšlo na tri kusy), zvinieme do roládky, pozaisťujeme špáradlami a vrátime naspäť na panvicu, aby sa aj šunka trochu opiekla. Viete si predstaviť, ako rozvoniavala celá kuchyňa? 

Voila, to je celé, za pár minút máme hotovo. Môžeme to podávať ako prílohu k mäsu, jednoduchý predkrm, alebo ak k tomu pridáme nejaké tie tuky alebo bielkoviny, poslúži nám to ako samostatný obed.
Ja som fazuľku zládovala s avokádom a bola to naozaj delikatesa!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára