Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Zapekaný karfiol

piatok 12. júla 2013

Zapekaný karfiol

Konečne sa mi podarilo zbaviť sa ho! :D Áno, karfiol mi už viac nebude zaberať miesto v chladničke.
I keď.. v Lidli ho momentálne majú po 13.90.. Žeby som si dala repete? Určite je ešte toľko receptov, ktoré by sa dali vyskúšať.. Nie, nie.. na teraz stačilo, vrhnem sa pre zmenu na nejakú inú zeleninu.

Teraz si ale ukážeme, ako skončil tento posledný kúsok. Opäť je to jednoduché.
Je nutné mať iba:

  • niekoľko ružičiek karfiolu
  • 2 vajcia
  • obľúbený syr (u mňa asi 50 g nivy)
  • soľ a korenie na ochutenie
Na dno zapekacej misy rozložíme polovicu karfiolu. Na to navrstvíme plátky syra (alebo ho pokojne aj postrúhajte).


Zalejeme polovicou rozšľahaných vajec, ktoré sme zmiešali s mletým čiernym korením a soľou. Na to príde opäť vrstva karfiolu, nivy a zvyšnej vajíčkovej zmesi. 


Vložíme do rúry na 180 °C a zapekáme takých 30 minút. Kým vajce nie je pevné. (A karfiol mäkký, ale ja som mala už predvarený, takže to kontrolujte ďobaním vidličkou). Koniec, ste hotoví :D To bol zase výkon, čo poviete? :D
Kto má rád, môže pridať napríklad šunku (či klobásu :D), olivy, cibuľu, vlastne čokoľvek, čo sa vám k tomu hodí. Dobrú chuť ;)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára