Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Vajíčka s karamelizovanou cibuľkou

utorok 23. júla 2013

Vajíčka s karamelizovanou cibuľkou

Včera som prišla z brigády a to by som nebola ja, keby mi už tradične v žalúdku nevyhrával celý orchester. V takej chvíli postupujem väčšinou rovnako: rozčapím dvere chladničky, zhodnotím situáciu, čo sa týka stavu zásob, v hlave premietnem stráviteľné kombinácie a časovú náročnosť.. a väčšinou to zachraňujú práve vajíčka v akejkoľvek podobe. Najjednoduchšie je splácať z nich praženicu s niečím :D

Aby to však nebola stále nuda, tentokrát som to poňala vo variácii, ktorú som ešte neskúšala, ale už raz som sa na ňu chystala, ako som avizovala v jednom z predošlých príspevkov.  Na sladko, s karamelizovanou červenou cibuľkou.

Potrebujeme:

  • 2 vajcia
  • (arašidový) olej
  • pol červenej cibule
  • lyžička medu
  • lyžička balsamico octa
Na troche oleja do sklovita opražíme cibuľu, primiešame lyžičku medu a octa a necháme skaramelizovať.  Potom už len pridáme vajcia, výdatne zamiešame a hotovo. Doplníme nejakou zeleninou a veselo sa napchávame ;)




Žiadali sa mi k tomu ešte nejaké semienka, napríklad tekvicové, či slnečnicové, ale tie už dlho nemám a akosi ich vždy zabudnem prihodiť do košíka :( Pretože to, čo si nenapíšem na debilníček, to nekúpim. Nuž, keď mám deravú hlavu, aj žalúdok trpí :D Ale nie úplne, pretože aj keď sa toto zdá ako prinajmenšom divná, ak nie šialená kombinácia, bolo to veľmi chutné jedlo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára