Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (17)

štvrtok 13. marca 2014

Bleskovky z kuchyne (17)

Opäť som sa pre vás prehrabala zložkou s fotkami a mám tu ďalšiu nálož do, dúfam, že obľúbenej rubriky, bleskoviek z kuchyne. Uvidíte prierez celým novembrom.. áno, čítate dobre. Tieto fotky totiž pochádzajú z rozmedzia od 1.11. do 7.12. takže sú staré ako Matuzalem. To mi ale nebráni v tom, aby som ich sem hodila s nádejou, že raz sa mi možno podarí dohnať ten časový sklz a už raz budem aj aktuálna. Nateraz však sa budem musieť uspokojiť s týmto..




Pesto je, ako inak, z Lidla..


K jogurtu patrili ešte lieskovce, ale nevošli sa do záberu..


Mám to rada čo najfarebnejšie..


A môj olovrantový rituál: jogurt so škoricou a lieskovcami.. niekedy ich striedam s mandľami či inými orechmi, ak sú dobré zásoby..







Aktuálny stav v zápase ||Jar|| vs. čistenie manga: 0:4. Stále som neprišla na efektívny spôsob, ako ho zbaviť šupky a jadra tak, aby z toho nebola zasvinená celá kuchyňa na čele so mnou.


Niet čo dodať..








Do skakavenia, priatelia, to je na dnes všetko. Dúfam, že ste si užili nádherný štvrtok, počasie tu v Brne mi aktuálne robí veľkú radosť a dúfam, že tie hrozivé správy o jeho zhoršení cez víkend sa nepotvrdia. Lebo to by ma veľmi nasr..dilo!! 

10 komentárov:

  1. :D loupání manga, věc veeeelmi nečistá :D já vždycky říznu dvakrát podél jádra, pak odříznu "kratší" díly a zbytek nějak dořežu, ale obecně už kuchyni zasviním mnohem méně než předtím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. avokádo bych si dala :) mango rozříznu a vyjím lžičkou jako kiwi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fúha, nikdy mi nenapadlo to takto jesť.. každopádne, aj tomuto dám pokus :D

      Odstrániť
  3. kdyby ses tak chtěla podělit :P a o víkendovém počasí mi ani nemluv! :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Samé dobroty! :) Môžem sa opýtať na to pesto? Je dobré? A ešte ten hummus si kupovala alebo robila? Lebo vyzerá ako kupovaný tak by som hneď zajtra si ho šla kupiť ak také predávajú :D doma sa mi ho robiť nechce lebo nemám ani tyčový mixér, takže by to nebolo ono :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výnimočne som mala kupovaný, majú ho v Interspare pod nejakou ich privátnou značkou. Pesto je výborné, mne veľmi chutí, rovnako aj to bazalkové, určite vyskúšaj!

      Odstrániť
    2. Interspar asi ani nemám nikde v okolí :/ Ešte som o tom ani nepočula :/ Skúsim sa však pokukať, hummus ma veľmi láka už dlho :) a Ďakujem :)

      Odstrániť
    3. Nie je za čo, veľmi som asi nepomohla :( Možno by stálo za pokus popýtať sa v nejakej zdravej výžive. U nás som natrafila na jednu, čo si vyrába čerstvý vlastný hummus.

      Odstrániť