Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: I just blogged because today is such a nice day..

pondelok 31. marca 2014

I just blogged because today is such a nice day..

Varovanie: tento článok nemá žiadnu pridanú hodnotu. Neobsahuje nič plnohodnotné. Vznikol jedine preto, lebo mám dobrú náladu, je krásny deň a mala som proste nutkanie niečo napísať. A bodka. Nemusím nikomu nič vysvetľovať. Proste chcem, aby tu bol. Ako dôkaz boja proti ED. 

Dnes je naozaj nádherné počasie, vonka to cítiť jarou a keď máte za oknom takúto krásu, aj varí sa hneď lepšie.



A minulý týždeň som u nás v kuchyni objavila ten najúžasnejší hrnček zo všetkých!! Neviem čí je, ale aj ja taký chceeeeem, strašne, veľmi! Som infantilná, čo už, ale Despicable Me patrí medzi jeden z mojich najobľúbenejších animákov.




No vlastne to je všetko čo som chcela.. Krásny začiatok týždňa všetkým, držte palce, nech sa to nepokazí. Jednak čo sa počasia týka a potom dobrej nálady a optimizmu. Majte sa!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára