Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Tipy na Bento Box obedy: Monbento edícia

štvrtok 16. novembra 2017

Tipy na Bento Box obedy: Monbento edícia

Nie je každý deň nedeľa, ako sa hovorí, nie každý deň ide všetko podľa plánu, trebárs chýba energia, znesie sa na vás choroba, vyskytnú sa nepredvídateľné udalosti a zistíte, že nemáte čas na nič, nieto ešte vyvárať delikatesy v kuchyni. Aby som predišla týmto stavom snažím sa pripravovať si veľkú väčšinu obedov do práce už cez víkend a priebežne ich počas týždňa vyťahovať z chladničky. Proste vytiahnuť prenosnú misku, nahádzať dnu všetko, čo je k dispozícii a viac sa nestarať, nestrachovať.
Ak patríte medzi tých, čo sa stravujú po vlastnej osi, rozumej: nevyužívajú jedálne či reštaurácie, prípadne donášky, určite poznajú ten stav v kuchynských linkách: všade samá miska, krabička škatuľka, nádoba.. niet sa kam hnúť a stále máte pocit, že vám presne nejaký tvar, rozmer, veľkosť chýba. Áno, kontajnerov nikdy nie je dosť. A tak, keď sa mi naskytla možnosť z druhej ruky za výrazne nižšiu cenu splašiť nádhernú japonskú dizajnovú záležitosť od firmy Monbento, neváhala som ani sekundu! Do oka mi padli už dávno, ale vždy som len s ľútosťou zatlačila slzu, veď ako hovorím, riadov miliarda a pol a peniaze radšej obetujem na to jedlo samotné. Ale podľahla som. A tak moju kabelku už pár týždňov okupuje táto nádherne mentolová fešanda, ktorú si neviem vynachváliť.
Prinášam vám teda niekoľko tipov, čím si svoje škatuľky môžete naplniť, nemusia to byť hneď Monbento obedové boxy, pokojne si vystačíte s plastovou nádobkou z Ikey (veď ani na tie nedám dopustiť).
Mimochodom, všímavejším čitateľom možno neunikla malá zmena v ľavom stĺpci na stránke blogu. Už nejaký ten piatok "som Insta!", kde máte možnosť podobné obrázky vidieť častejšie, nevynímajúc klasické raňajkové misky, ktoré vám (viac či menej) pravidelne ponúkam v súhrnoch Bleskoviek z kuchyne. Takže ak by ste mali záujem vidieť viac zo zákulisia Nemehla v kuchyni, určite sa pozrite na môj instagramový účet. Hľadajte @butterfingers_in_the_kitchen alebo rovno kliknite vľavo na Follow. Preto sa zamýšľam nad tým, či bude mať vôbec zmysel udržiavať rubriku Bleskoviek, ak si už všetko prezriete v predstihu. Na druhej strane, nie všetkým bude asi po chuti visieť ešte na ďalších sociálnych sieťach, takže ju pravdepodobne zachovám. V každom prípade, napíšte mi na to svoj názor! Ale prejdime už k jednotlivým inšpiráciám..

Mrkvový "perkelt" na cibuli, cottage cheese, šalát a pre chrumkavé spestrenie tekvicové jadierka a kokosové čipsy.


Pečená kapusta Pak Choi a brokolica, reďkovky, paradajka a camembert. 


Túto kombináciu ste mohli zahliadnuť už v príspevku spred pár dní na >>sladký raňajkový batát s ovocím<<, ale to bolo jedno tak famózne bento, že som si neodpustila ho trochu pripomenúť. V osobitnej nádobe figurovali ešte baklažánové sendviče s paštétou, takže šup-šup, klikajte na odkaz a kochajte sa.


Opäť Pak Choi a brokolica - tento raz vo varenom prevedení, klíčky Mungo fazule, reďkovky a nejaký ten camembert. 


A malá upútavka na nasledujúci recept: tekvicovo kelový šalát s koreneným cícerom, avokádom, paradajkou a plátkom citrónu. V miske pekne oddelene, počas konzumácie všetko zmiešať dohromady a degustovať! 


Na záver prihodím ešte oficiálne fotky Monbento obedových boxov, aby ste mali predstavu: je dvojposchodový, obsahuje dva uzávery na jednotlivé misky, veko a odnímateľnú nádobku trebárs na omáčku. Plus praktickú gumičku, ktorá všetko drží pohromade. 



Ocenili by ste viac takýchto príspevkov s malými tipmi na "cestovné jedlá"? Už predtým som sa o niečo podobné pokúšala, myslím, že tak rok (či dva) dozadu, ale akosi som sa potom dostala do fázy, kedy mi prišlo užitočnejšie prispievať len celými receptami. Dajte mi vedieť, čo si o tom myslíte, budem vďačná za akúkoľvek spätnú väzbu! Konštruktívna kritika rovnako vítaná, ak nie viac. 
A ak navyše zablúdite na môj Instagram, budem sa vznášať od šťastia a vašu snahu určite nenechám bez povšimnutia! Ďakujem a pekný deň. 

2 komentáre:

  1. Takze k prvej otazke: pokracovat Bleskovkach 😊 proste tato rubrika ma velmi bavi a myslim ze aj tvoje statistiky daju za pravdu . K tej druhej neviem zaujat postoj. Nebude to len duplicita Bleskoviek? Vies, ci by proste nebolo lepsie len dat zopar top misiek z celeho tyzdna/ mesiaca do tejto rubriky. V tych miskach to je zle viditelne a popravde niekedy som kruto leniva citat co to v nich vlastne je 😂 a chcem si len oddychnut pozeranim inspiracii ... ak vies co tym myslim ... kazdopadne som rada ze si prisla aj na insta a hned davam sledovanie... inak moja ponuka vyletu do nejakeho polskeho mesta stale plati

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katuška, si skvelá, ďakujem za odozvu 😚😚
      Aj mne by asi bolo ľúto Bleskovky zanechať, takže nič sa meniť nebude, ostanú ako rubrika. A misky do práce pokojne šupnem tam medzi ne. Dúfam, že to nikoho neurazí 😆 Jasné, že viem, čo tým myslíš, primárne o tie obrázky ide. Ale ja si na druhej strane u iných aj celkom rada prečítam nejakú tú omáčku okolo, možno sa dozviem niečo zaujímavé alebo vtipné (nehovorím, že to platí v mojom prípade.. 😅).
      A ďakujem za sledovanie, naozaj si to cením!
      Čo sa Poľska týka, asi to nebude tak ružové.. do konca roka mi už šéf dovolenku neschváli a predsa, blížia sa sviatky.. darčeky niečo stoja 😣😣 ale v 2018 si to dám ako záväzok a niečo určite vymyslíme!
      Maj sa krásne a pokojný víkend!

      Odstrániť