Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Šalát s diétnou salámou

utorok 12. augusta 2014

Šalát s diétnou salámou

Šaláty, to nie je len záležitosť čerstvej (prípadne grilovanej a dusenej) zeleniny, ako mi bolo nedávno povedané. Jasné, i taký tradičný zemiakový s majonézou, ktorý sa podáva na Vianoce, je tiež šalát. To len ja s mojím čudným spôsobom stravovania sa som na to akosi pozabudla.

Nuž tak mi to mamka pripomenula, keď sme chystali tento šalátik pre sestru a jej priateľa keď sa vrátili príjemne unavení z víkendu pri vode. Lebo že chlap má šaláty rád. Ale také tie.. hmm, ako by som to nazvala.. drevorubačské.. s nejakým mäsom a tatárskou. Takže ak aj vy máte doma podobných hladošov, ktorí sa nechcú hrať na zajace a chrumkať burinku, pripravte im tento:

Potrebujeme:
  • 300 g diétnej salámy
  • 2 KL worchestrovej omáčky
  • 1 1/2 PL octu
  • 3 PL kečupu
  • 1 konzervu kukurice
  • 3 uvarené vajcia
  • 2 PL oleja
  • 3-4 kyslé uhorky
  • 2 menšie cibule
  • 250 ml tatárskej omáčky
Salámu nakrájame na tenké prúžky, vajcia a cibuľu nadrobno, uhorky nastrúhame na strúhadle. Všetko dokopy zmiešame vo veľkej mise a necháme trochu uležať v chladničke, aby sa ingrediencie dobre prepojili. 




Čo vy? Preferujete podobné sýte šaláty, alebo dáte radšej prednosť čerstvej zelenine?
Môj názor na toto, je určite všetkým jasný, hlavne teraz, keď je leto a všade máme dostatok vlastnej úrody (paradajky od starkej, mňáááám), ale niekedy nezaškodí siahnuť i po tejto prasáckejšej variante, či??

2 komentáre:

  1. Dietní salám? Co to je? Něco takového existuje? :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vlastne by to mala byť skôr jemná saláma :D ako toto http://www.slovakcooking.com/wp-content/uploads/2010/05/paris-salad02.jpg
      ale u nás ju voláme diétnou :D

      Odstrániť