Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Veselý šalát s tekvicou Hokkaido, avokádom a paradajkami

utorok 26. augusta 2014

Veselý šalát s tekvicou Hokkaido, avokádom a paradajkami

Prečo veselý? Je farebný, ulahodí nielen rozmaznaným jazýčkom, ale aj oku, poteší dušu a rozžiari tieto škaredé dni bez slnka. Veru tak, leto sa s nami začalo lúčiť priskoro, preto som sa rozhodla aspoň trochu ho privolať týmto šalátom, ktorý obsahuje sezónnu zeleninu. No a keďže do okna bičujú nepríjemné kvapky dažďa, uprednostnila som teplý obed pred tým studeným. Dúfam, že som vás dostatočne navnadila a pripravte si spolu so mnou tento veľmi jednoduchý, no i tak fantastický obed. Ja som sa oblizovala až za ušami..

Zo záhradky vyplienime:
  • 1/4 veľkej tekvice Hokkaido
  • 2 hrste cherry paradajok
  • ľubovoľný počet obyčajných paradajok
  • 2 strúčiky cesnaku
Mimo záhradky si zaobstaráme:
  • arašidový olej
  • bylinkovú soľ a koreniaci prípravok na paradajky
  • 1 zrelé avokádo
Tekvicu umyjeme a pokrájame na zhruba rovnako veľké kocky. Zmiešame si olej s prelisovaným cesnakom, bylinkovou soľou a korením na paradajky a touto zmesou dobre ponatierame tekvicu i umyté cherry paradajky. Rozložíme ich do pekáča na papier na pečenie a do predhriatej rúry dáme piecť na 20 minút. Medzitým si nakrájame paradajky a avokádo na kocky. Keď je tekvica upečená, rozložíme ju na tanier, premiešame so surovými paradajkami a avokádom a podávame!





Dúfam, že sa to počasie onedlho umúdri a my si ešte užijeme nejaké slnečné lúče. Nechce sa mi spoliehať na tie zaručené predpovede o tohtoročnom babom lete. Však oni to ešte miliónkrát zmenia..

2 komentáre:

  1. Koreniaci prípravok na paradajky.....také aj existuje??? XD
    Nápad výborný, ako som už zistila, teplý šalát na obed vôbec nie je na zahodenie...

    OdpovedaťOdstrániť