Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Nepečené kakaové paleo brownies

streda 21. decembra 2016

Nepečené kakaové paleo brownies

Možno by ste si mysleli, že si s tými experimentmi už dám pokoj. Ale ja stále hľadám recept na dokonalé brownies. Za všetkými dosiaľ publikovanými si stojím, o tom niet pochýb, chuťovo sú výborné a môžem ich len odporučiť, konzistencia však úplne nespĺňa moje požiadavky. Pri mojom pátraní som narazila na nepečené brownies, nepečené za predpokladu, že už máte hotové tekvicové pyré, ktoré patrí medzi suroviny. Práve preto sa mi pozdávali, veď odpadne starosť o sporák, preto som sa podujala ich vyskúšať. Som presvedčená o tom, že keby som do bodky sledovala množstvá ingrediencií, dosiahla by som požadovanú formu tohto hriešne dobrého dezertu. To by som však nebola ja, keby som si z nich nerobila ťažkú hlavu a natrepala tam všetko pyré, ktoré som mala pripravené. Takže boli extrémne pudingové a nedržali tvar, nič to však nemení na fakte, že sú výborné, prudko kakaové s príchuťou kokosu, proste jedna báseň. A pokojne ich môžeme konzumovať lyžičkou. Ale ak dodržíte objemy uvedené nižšie, zaručujem, že sa podaria aj čo do formy. V zátvorkách uvediem, ako som recept spotvorila a prečo nevyšiel, ako mal.
  • ½ hrnčeka kokosovej múky {½ hrnčeka + 1 PL} 
  • ½ hrnčeka holandského kakaa {1 kopcovitú PL}
  • ½ hrnčeka arašidového masla s kúskami orieškov {mega obrovskú PL}
  • ½ hrnčeka tekvicového pyré (z upečenej maslovej tekvice so škoricou a trochou mlieka) {asi hrnček}
  • ¾ hrnčeka medu alebo javorového sirupu {nedávala som vôbec, nesladím}
Pekáč alebo formu vystelieme potravinovou fóliou, aby sa nám s brownies lepšie manipulovalo. Vo veľkej mise zmiešame kokosovú múku a kakao. Do sypkých surovín pridáme hotové tekvicové pyré, arašidové maslo a med (ak používame). Všetko dobre premiešame do jednoliatej hmoty a v prípade potreby pridáme kokosovú múku, ak je cesto príliš riedke alebo lyžicu mlieka v prípade, že je naopak husté. Cesto roztrieme do pripravenej formy a uložíme do chladu minimálne na pol hodinu, aby brownies stihli spevnieť. Chlad pomôže surovinám stuhnúť a ešte viac získať tvar. Je však možné tieto brownies jesť i teplé, stačí ohriať v mikrovlnnej rúre (ako som urobila i ja), potom je ale nutné počítať s tým, že budú viac pudingové. Ale sú výborné! Návykové a neodolateľné. Naozaj 😆😜






Chybami sa človek učí, hlavne si ich musí vedieť priznať. Ja viem, že ani zďaleka nie som dokonalá a kde sú moje medzery a slabosti, neberiem to však ako prekážku, práve naopak, skôr ako hnací motor k tomu sa neustále zlepšovať a posúvať dopredu. Možno je to pomalý vývoj, ktorý stojí nemalé úsilie, ale ak sa nesústredíte len na cieľ, ale užívate si samotnú cestu k nemu, napokon na výsledku ani tak nezáleží. A to platí pre akúkoľvek oblasť života. Som presvedčená, že vám o tom nemusím hovoriť a veľmi dobre toto všetko viete. Sama sa čudujem, kam sa moje myšlienky rozutekali pri písaní tak povrchného článku, ako je recept na brownies. Nezaškodí si tieto veci neustále pripomínať, pri akejkoľvek napohľad obyčajnej činnosti. Človeku sa potom ľahšie prebíja životom. Či? 
No ale nie o tom som chcela. Aha, už viem: pripravte si brownies! Budete chcieť viac a viac, ale ono to vlastne nie je až také zlé. V samej podstate sú celkom zdravé (odhliadnuc od množstva kakaa.. a arašidového masla.. ale to sú oriešky, hodnotné tuky a mastné kyseliny.. jasné, treba si nájsť výhovorky..). 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára