Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (12)

nedeľa 22. septembra 2013

Bleskovky z kuchyne (12)

Toto sme tu už dávno nemali! Áno, dnes prichádzam s ďalším pokračovaním bleskoviek. Vzhľadom k tomu, že práve začala astronomická jeseň (bohužiaľ, už je to oficiálne :( ach, ja chcem tak ešte teplo a slnko..), rozhodla som sa zahltiť to tu ďalšími fotkami, ktoré som narobila ešte v lete. A to ani zďaleka nie je všetko, pretože v zložke ich je stále habadej. Musím to nejak dohnať, inak vás budem strašiť letnou zeleninou a ovocím hádam ešte aj v decembri . (Alebo proste nefotiť.. ale keď mne to robí takú radosť ♡)

Prejdime teda rovno k veci:


Egreše som jedla prvýkrát snáď po desiatich rokoch! Tieto boli od mojej starkej a boli výborné 


Zase môžem vďačiť za obed mamke..


.. a za kozí syr tete 



Tak tomuto hovorím delená strava 




 



Kamarátka mi z Anglicka doniesla čajík: english afternoon tea a ja som si ho prvýkrát robila presne o piatej! Nechcela mi veriť, keď som jej to hovorila. Nuž, keď pravý anglický čaj, tak so všetkým čo k tomu patrí! 









Vás rodičia napomínali, aby ste sa nehrali s jedlom? Mňa ani nie, pretože ja som vždy všetko do seba rýchlo nahádzala, veď kto by odolal plne naloženému tanieru pred sebou. Ale asi sa to vo mne prebudilo teraz..




V hrnčeku je chai latté: silný čierny čaj s mliekom, škoricou, klinčekmi a muškátovým orieškom.


A týmto na teraz končíme, dúfam, že sa vám fotky páčia, začala som totiž trošku experimentovať s aranžovaním. Cez leto bolo na to kopec času a skvelé podmienky, pretože som tu nemala spolubývajúcu, ktorá by na mňa hľadela ako na chovanca ústavu. Neviem, ako dlho mi to vydrží teraz, keďže za tmy ráno sa fotí náramne ťažko. Nuž, uvidíme. Majte sa fajn a dúfajme, že ešte príde babie leto  , pretože ja zatiaľ na zimu a dážď nie som pripravená (ani psychicky, ani oblečením).

7 komentárov:

  1. To su ale dobroty!!!! ♥ Presne také aké mám rada aj ja :) A s tým aranžovaním ti to teda ide pekne ;) a dakujem že si mi vtedy napísala komentár na blog, lebo inak neiem či by som sa nejak dostala k tvojmu, čo by bola naozaj škoda. Je úžasný!!! Sem budem chodiť s obrovskou radosťou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte otázočka, kde tu máš prosím ťa funkciu followerov? Rada by som sa pridala no neviem ju nájsť :/

      Odstrániť
    2. Ďakujem ti naozaj krásne, takéto komentáre mi vždy zlepšia celý deň ♥

      Odstrániť