Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Thank God it's Friday!

piatok 27. septembra 2013

Thank God it's Friday!

Príjemný podvečer všetkým..
Dočkali sme sa a zas a znova je tu piatok! A mne neostáva nič iné, iba v stručnosti zosumarizovať, ako prebiehal tento týždeň. Hoci som si myslela, že bude krutý, nakoniec to dopadlo úplne inak ako som čakala. Chvalabohu.

☆☆ Fail týždňa ☆☆
jednom z príspevkov som sa zmieňovala, že som mala odcestovať do Prahy za vedúcim mojej práce. Tudle nudle, vedúci to zrušil a tak z mojich veľkolepých plánov nebolo nič. Na jednej strane ma to mrzelo, pretože už som si pekne naplánovala, čo v Stovežatej budem robiť, ale aspoň som sa takto zaobišla bez stresu naviac a užila si trochu voľnejší týždeň. Ale rozhodne to nebola potešujúca správa pre moju diplomku, ktorá stále márne čaká na to, že sa nejako rozhýbe. Nuž, sama od seba to určite neurobí..

☆☆ Pozitívna správa týždňa ☆☆
Viete z čoho mi takmer padla sánka a kvôli čomu som takmer obhrýzla monitor môjho zdevastovaného notebooku?

Mixit.cz
Áno! Letná výluka čokolády Mixit skončila a s ňou prišla novinka, ktorá nesie názov Mačokoláda. Toto mi snáď chlapci robia naschvál?! Pistácie?!!! A v kombinácii s Matcha Tea? To je kombo ako hrom.. Keď raz budem strašne bohatá, kúpim si ich za vagón .

☆☆ Skladba týždňa ☆☆
Leto síce oficiálne skončilo, kalendárne i pocitovo, ale to mi nebránilo v tom privodiť si trochu pohody nejakou tou muzičkou. Neviem čím to, ale pri tejto pesničke mám vždy pred očami obraz chlapíka s gitarou na pláži sediaceho na lehátku.. Prehrávam si to stále dookola a musím priznať, že mi z toho už asi začne hrabať ☺.


☆☆ Video týždňa ☆☆
No a dnes to bude také multimediálne.. Ponúknem vám aj jedno video, ktoré mi zlepšilo náladu včera (či to bolo dnes?) ráno. 
Kým som ešte chodila na gymnázium, musela som byť vždy namaľovaná. Očné tiene, linky, maskara.. bez toho by som asi ani smeti nešla vyniesť. To viete, keď chce byť dievča za každú cenu dospelé.. Dnes si na tom nepotrpím, do školy pokojne idem aj nenalíčená (týmto sa ospravedlňujem všetkým, ktorým som svojím výzorom niekedy spôsobila nejakú traumu). Ale z toho obdobia mi ostala úchylka pozerať na youtube videá líčiacich sa slečien. Nikdy som sa tými návodmi neriadila, ale proste sa mi na to dobre pozeralo (dúfam, že si teraz o mne nebudete myslieť, že som trafená. Som, ale iba trošku ). No a nedávno som objavila kanál tejto slečny. Pri prvom videu mi prišla strašne preafektovaná a ukričaná až uvrešťaná.. proste typická americká teenagerka (ja viem, netreba škatuľkovať). Myslím, že to video som ani nedopozerala. Ale na druhý deň som sa pristihla, že sa na tú stránku vraciam a pustila som si niekoľko iných. Neviem čím to bolo, ale z jej videí a toho optimizmu čo z nich srší som mala strašne dobrú náladu. A tú ja potrebujem v týchto dňoch ako soľ. 
Už sa dostávam k veci: dostal ma tento tutoriál ako si vyrobiť kostým Miniona z Despicable me na Halloween! Despicable me je animák, ktorý mám fakt rada (jednotku radšej ako dvojku, ale i tak..) a preto som sa na tom dobre pobavila ☺.



☆☆ Outfit týždňa ☆☆
A keďže dneska v Brne šokujúco vykuklo von slniečko, chopila som sa príležitosti a vytiahla sukňu, ktorú sa mi podarilo splašiť pri poslednej návšteve doma. Nie je síce úplne podľa mojich predstáv, ale čert to ber, konečne nejaká, čo mi sedela. Hrnček horúceho čaju nesmel chýbať, pretože slnko síce svietilo, ale kosa bola tak či tak. Navyše, bol to zelený čaj, skvelý doping na nezáživné prednášky. 


To je odo mňa, tuším, všetko.. Majte krásny večer, oddýchnite si cez víkend a načerpajte sily do ďalšieho pracovného týždňa. Budem sa opakovať, ale ten môj sa momentálne javí, že už nebude taký lážo-plážo ako bol tento. Nechám sa prekvapiť.. Ja sa zase čoskoro ozvem ☺.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára