Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Thank God it's Friday!

piatok 20. septembra 2013

Thank God it's Friday!

Pekný podvečer všetkým prajem!
No tak si to už môžem s čistým svedomím povedať aj ja . Konečne je tu dlho očakávaný záver týždňa. Prvých 5 dní mučenia učenia je za mnou. Miestami to bol síce iba taký rozbehový úvod, ale pochopte, pre niekoho, kto cez leto nemal vôbec žiadny režim, respektíve úplne iný režim, to bolo celkom o nervy.

Tak napríklad, obrovskou zmenou pre mňa bol príchod spolubývajúcej, ktorú som prakticky celé leto nevidela. Ona má úplne iné zvyky ako ja a myslím si, že to nikdy ani nebudeme vedieť zladiť tak, aby to bolo k všeobecnej spokojnosti. Kvôli tomu som nútená každé ráno jesť po tme, pred svetlom z notebooku, väčšinou dokonca z postele, spod zohriatej periny, pretože na byte máme neskutočnú zimu a nechce sa mi ani malíček vystrčiť von. Keďže ja vstávam pred šiestou, všade je ešte tma a nedovolím si zapáliť v izbe svetlo (nie som predsa úplná mrcha), aj kvalita fotiek ide do hája a mnoho ich je rozmazaných :( Takže mám nerv. Pretože kým som tu bola sama, už od skorého rána som bola viac-menej aktívna, no takto musím byť niekedy aj 3 - 4 hodiny ticho ako myška, kým sa slečne neráči konečne prebrať. To väčšinou už skôr aj odchádzam do školy..

Raňajky do postele.. väčšinu ľudí by to asi potešilo. Za iných okolností aj mňa, ale takto z toho vo vytržení nie som.

Nuž ale poslednú nedeľu pred školou som si náležite vychutnala v pohode, pred seriálom, ktorým som sa nakazila vďaka vám, dievčatá! Na nejednom blogu som čítala, že sledujete Pretty little liars a tak som zo zvedavosti hodila do googlu, čo to vlastne je. Myslím, že asi 5 minút z jednej časti som videla u nás v telke minulé leto, ale chodilo to v nejakú blbú dobu a preto som to odignorovala. No ale v auguste som pre zaujímavosť vydržala prvé dva diely a nakoniec ma to tak chytilo, že momentálne som kdesi v polke tretej série .


Nesmie k tomu chýbať obľúbená večera

Vypĺňať voľný čas a najmä nudu na prednáškach iba hľadením do počítača nie je dobrý nápad, preto v mojej taške nikdy nesmie chýbať kvalitná literatúra. Momentálne je mojím spoločníkom táto fešanda:

Pratchettovky sú skvelé, mám ich naozaj rada.. a keď sa k tomu pripojí tradičný olovrant, dobrá nálada zaručená.

Dnes som dokonca bola nútená vrátiť sa k osvedčenému systému stravovania sa z predošlých semestrov: krabičkovanie vládne svetu! V konečnom dôsledku som zistila, že nebolo nutné, aby som si vláčila obed do školy, pretože prvá prednáška odpadla (a ja som voľný čas, samozrejme, využila a spríjemnila si ho s Terrym ), ale domov sa mi už nechcelo vracať a tak som si všetko pekne krásne vyložila v jedálni. Nech sa všetci pozerajú koľko chcú!

Kuracie prsia, karfiol a horčica pre vylepšenia chuti. 

Budúci týždeň sa momentálne javí v trochu iných farbách, očakávam, že bude akčnejší, jednak preto, lebo by som mala ísť do Prahy za vedúcim mojej práce (ktorý vytrvalo neodpovedá na maily, takže neviem, či to nakoniec nezruším..) a po druhé preto, že prednášajúci sa do toho oprú už poriadne, žiadne prívetivé úvodné slová, len tvrdá fyzika a vzorce! (Haha)

Dúfam, že to prežijem v zdravom psychickom stave a to isté želám aj vám. Zatiaľ si užite víkend, oddýchnite si a relaxujte. Ja tak asi učiním práve s knihou v ruke. A možno i farbičkou, ktovie. Kedysi som kreslila každý deň a náramne ma to bavilo, ale po čase prešla inšpirácia i chuť. Preto ma tento týždeň prekvapilo, keď som zo seba v záchvate nudy dostala aspoň tento mini obrázok..



2 komentáre:

  1. ňam!
    a Liarsky, aach
    už aby zase začly!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nj, utvára sa celkom slušná závislosť na takýchto seriáloch :D

      Odstrániť